nemivar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
20 gb 245 tl ye gectim bugun vodafone bayi den koda ihtiyac yok
Hocam güle güle kullanın ve umarım şuan yaptığınız gibi bir daha başkalarının konularını baltalamazsınız.
Saygılar,