ibrahimgunduz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
abi fikrin için teşekkür ederim ama
ADAMLAR DÖNÜP BANA DEMEZ Mİ dava açıp BİZ DAHA ESKİYİZ BUYUR BUDA KANITI DİYE

ben marka başvurusunu ekim 2023 te yaptım itiraz eden olmadı ve onlar 4 kez başvuru yapıp markayı alamamışlar ben tek seferde aldım
Hocam ozaman 1.yolu dene yarın

Bende de oldu birr olay ben markayı onlara sattım iyi bir fiyata 😉