abi fikrin için teşekkür ederim ama
ADAMLAR DÖNÜP BANA DEMEZ Mİ dava açıp BİZ DAHA ESKİYİZ BUYUR BUDA KANITI DİYE
ben marka başvurusunu ekim 2023 te yaptım itiraz eden olmadı ve onlar 4 kez başvuru yapıp markayı alamamışlar ben tek seferde aldım
Hocam basit 2 yol önerelim 1. Türk patent arayıp konunuzu anlatın onlar size en doğru bilgiyi verecek.
2. Noter gidip o kişiye ihtar çekin patentli bir markayı kullanıyorsunuz aksi takdirde maddi manevi dava açılacaktır.
Bu iki işlemle sonuç alırsın büyük bir ihtimalle