Selam Beyler,

Bende yaklaşık 5-6 senedir CyberPanel kullanıyorum. Kullanmadığım zamanlar 21,22 ve 8090 Portunu kapalı tutarım hep. Sanırım bu yüzden şanslıyım çünkü bende bir sorun yok.
Tavsiyem hangi paneli kullanırsanız kullanın 21,22 ve 8090 portlarını hep kapalı tutun. İhtiyacınız olduğunda açın işinizi yapın sonra kapatın.

Herkese geçmiş olsun.