WPD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bolpuan satan var mı 5000 lazım
https://www.r10.net/kupon-satislari/...dava-ucus.html
Bolbol puan transferi yapıyorum hocam . PM gönderildi size