Merhaba, 2014 Ocak'da ilk reklamını vermiş, toplam 217 bin tl harcanmış hesap var. (harcamaların çoğu doların 4 lira olduğu zaman yapıldı)

Hesapta aktif reklam yayınlanıyor.Herhangi bir sorun yok.Şu anki piyasada ederi nedir?