FAST öncesinde ne kadar çok banka o kadar güzeldi çünkü hem 5'ten sonra EFT olmuyordu hem de masraflar epey fazlaydı. Ancak FAST çıktıktan sonra pek bir esprisi kalmadı tek banka ile çalışmanız muhasebesel anlamda da kolaylık sağlayacaktır