Verilerden bir şey olmaz, zaten herkesinkine çok rahat ulaşılıyor.
paparayı kapattıysa, maddi zararı da yoksa yapacağı bir şey kalmamış, tek sıkıntısı artık onaylı papara kullanamaz.