Geçmiş olsun ben de 5 gün önce yedek aldım bilgisayarıma indirdim sunucu ve panel değiştireceğiz diye. Sonra gittim dosyaları sildim 1 hafta daha kalalım düşüncesiyle site taşımaya vakit yoktu çünkü. Bu cumaya kadar bu olay gerçekleşmemiş olsa başka firma ve başka panel kullanıyor olacaktım. Şimdi elimde 5 günlük veritabanları var ama sunucudaki dosyalar 6 ay öncesine ait. Allahtan Veritabanı var hiç yoktan. Şu an en azından tek eksiğimiz görseller yoksa sinirden taklalar atıyor olurdum şu an bile sinir tepemde
ben hostingden şifrelenmiş dosyaları alacağım ama işe yarar mı bilmiyorum ucuz etin yahnisi yavan olur diye boşuna dememişler bu cyberpanelde yaşadığım sorunun haddi hesabı yok cpanele geçiş yapacağım sanırım