geçmiş olsun hocam ben 6 gün önceki yedekleri kurdum kendim almıştım
Geçmiş olsun ben de 5 gün önce yedek aldım bilgisayarıma indirdim sunucu ve panel değiştireceğiz diye. Sonra gittim dosyaları sildim 1 hafta daha kalalım düşüncesiyle site taşımaya vakit yoktu çünkü. Bu cumaya kadar bu olay gerçekleşmemiş olsa başka firma ve başka panel kullanıyor olacaktım. Şimdi elimde 5 günlük veritabanları var ama sunucudaki dosyalar 6 ay öncesine ait. Allahtan Veritabanı var hiç yoktan. Şu an en azından tek eksiğimiz görseller yoksa sinirden taklalar atıyor olurdum şu an bile sinir tepemde