Siyasetten anlamam, yapıma da uygun değil ama güncel konjonktürde vatandaşı iki siyasi partiye yönlendiren bir düzen var. Bunların hangileri olduğunu biliyoruz elbette. İkisininde artık çare olacağını düşünmüyorum, büyük ihtimalle vatandaşta düşünmüyor. Bu minvalde insanların yeni alternatif arayışlarına istinaden yeni kurulan bazı partilerin kendilerinden beklenenin üzerinde oy almaları dikkat çekiyor.

Yavuz Ağıralioğlu'nu çok takip ettiğimi söyleyemem ama aklımda hitabet yeteneği kalmıştı ve ilkeli bir siyasetçi olduğu yönünde intiba bırakmıştı. Liderlik özelliklerini göreceğiz hep beraber. Eğer süreci iyi yönetebilirlerse, ülkenin temel sorunlarına odaklanırlarsa, uçlara gitmeyip merkezde herkesi kucaklayan bir yapıda kalabilirlerse ve pot kırmazlarsa, iyi bir ekip kurarlarsa ben bu parti veya oluşumun yeni bir parti olmaktan ötesine geçebileceğini düşünüyorum.