megonal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Düzgün bir text editör bile bulamamıştım apple marketinde
Mac ler windows yanında çok hantallar.
.
Bazen windows da bulunmayacak güzel uygulamalar olurken, bazen de basit uygulamalar da bulamadıkların oluyor.
Veya windows da kullandığın bir uygulama Macos da çok farklı oluyor. (bknz. Photoscape)
Ama yine de Macos kullanmaya devam