aga_net adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ustam anlamıyorsun ben ödeme atmam hiç bir tesirsiz iş yapmam 30 kere süzgeç den geçiririm adamı dedimya beni tanımadın için yorumunu anlıyorum saol ama o ve onun gibileri bana bulaşamaz ben onların geçti yolu ben çok iyi biliyorum allaha şükür bu konularda bilincliyim
Ya teyit istemişsin etmemiş iban istemişsin halen ben atmam diyorsun tamam salak değilsin iban adı farklı olsaydı forum dışı şikayette açacaktın konuyu yani haklısınız demek bu kadar zor olmamalı