Vova adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dostum ben de yıllarımı verdim adamın ismi zaten forumda mimlenmiş yani herkes tanıyor forumda takılan sabit eğer öyle bir durum olmasaydı zaten konuşmayı direkt kesep atardın iki üç cümlede Allah kurtarmış seni merak etme
Ustam anlamıyorsun ben ödeme atmam hiç bir tesirsiz iş yapmam 30 kere süzgeç den geçiririm adamı dedimya beni tanımadın için yorumunu anlıyorum saol ama o ve onun gibileri bana bulaşamaz ben onların geçti yolu ben çok iyi biliyorum allaha şükür bu konularda bilincliyim