Yooo dolandirilmazdim ben salak degilim 3 kere teyid alır oyle iş yaparim gir konularımı incele anlarsın
Dostum ben de yıllarımı verdim adamın ismi zaten forumda mimlenmiş yani herkes tanıyor forumda takılan sabit eğer öyle bir durum olmasaydı zaten konuşmayı direkt kesep atardın iki üç cümlede Allah kurtarmış seni merak etme