Hiç bir zaman fanatik olmadım, olamadım da.
Evvelden beri kıymet verdiğim için takip ettiğim şahsiyetti. Dün sabaha karşı 5 te İstanbuldan konvoy halinde Ankaraya gittik.

Önce gördüğümü söyleyeyim; zaten İstanbuldan kalabalık çıkmıştık. ATO kongre merkezinde şok oldum.
Belli ki; biraz BBP, biraz İyi Parti, biraz Ak Parti, biraz Yeniden Refah ve birazda MHP'den bünyesine çekmiş. Salonun tüm koltukları, koridorlar doluydu.
ATO'nun giriş,1 ve 2. kat koridoru doluydu. Dışarısı da ayrı bir doluydu.

Yavuz Ağıralioğlu, dersine iyi çalışmış. Her kesimin kabulleneceği şeyleri söyledi, planlarını anlattı. Cümlede bahsettiğim "Her kesim" kısmının aslında bu topraklarda yaşayan "herkes" diye özetledi.
Bence vaktiniz varsa, izleyebilirsiniz.


https://www.youtube.com/watch?v=i8wAhxDUcV0&t=3928s