Konu
Yeni Kurulan A Parti Hakkında Düşünceleriniz Nedir?
29-10-2024, 17:50:11
#26
SaatciAdam
R10.NET'in Bence En İyisi
Aslında olması gereken bu oy bölmeliler. Ama hep muhalefetten bölüyorlar, iktidardan oy bölemeyen partiler artık çöp gibi doldu taştı.