Ben de arkadaşa ondan bahsetmiştim az önce, Fakat insanlar gelecekleri hakkında karar verirken maalesef oldukça kaypak olabiliyorlar. Popülist bir kaç tane figür çıkıyor ve zaten millette akşamına unutuyor her şeyi. Bakıyorlar yarası olana ve gocunana zaten memlekette yaradan gocunmadan bol başka hiçbir şey yok. Bağıra bağıra hoşa giden üç beş laf ede ede tellallık yapa yapa, dalından taze taze oy topluyorlar. Ondan sonra gelsin paralar ve gelsin makam mevki güç. Gelsin eğlence ve vur patlasın çal oynasın. Yanarım yanarım memleketimin bu kadar köhne ve cahil olduğuna yanarım.
Onu yazdığım için mesajım silindi kavga çıkaracak mesaj olarak görülmüş, benim alıntısını yapmam bile kavga çıkarıyor ama o lafları söyleyen kişi siyasal parti genel başkanı olabiliyor, başka sözüm yok.