Selamlar, gününüz güzel geçsin
Yakın zaman da işten istifa ettim ve şu an kendi işimi yapmayı düşünüyorum açıkçası...
Dijital lisans satışı üzerine araştırma yapıyorum nedir ne değildir diye, bu işe girmeyi düşünüyorum...
Ama hiç bir bilgim yok tabi ki de düzen nasıl sistem nasıl, düzenli bir iş olsun istiyorum.
Öneren var mı ? iş sistemi nasıldır fatura kesmek istiyorum mesela buna uygun mu iş ?
Ödemeler falan nasıl oluyor ? mesela pazar günü çalışmak istemiyorum derseniz o günü kendinize tatil yapabiliyor musunuz ?
Sermaye ne kadar lazım mesela ? Hiç bilmeyen birisi olarak detaylı işi öğrenmek istiyorum aslında.
Bir kaç kişiyle görüştüm ancak TOK satıcı tabiri ile ne ilgilenildi ne konuşuldu... sadece parayı ver işi yapalım gerisine karışmam havasında millet.