"Freelance" diye belirtmenize gerek yok hocam. Yapacağınız iş aynıysa normal bir yazılımcı ile maaşınız da aynı olmalı.
Üstüne firmanın ofisini, bilgisayarını, kahve makinesini kullanmadığınız da cabası