bjk güzel oynadı berabere bitecek diye ne yalan söylim korktum.
Hakem rezaletti hem gs tarafından hem de bjk tarafından kartlar ve penaltı verilmedi.
Fakat futbol şansı da gs yanında olarak 2-1 kazandık. Hak ettiğimizi düşünüyorum.