Dostlar selam. Başlıkta da belirttiğim gibi
H610M-E D4 anakarta sahibim. Anakartımın üstünde RGB Header portu bulunuyor.


Benim aldığım kasada ise ARGB bir çıkış var. Bağlamanın bir yolu ya da dönüştürücüsü vs var mı?