Hayırlı olsun hocam.
Yalnız şu zaman da 65k maaşı olan bir işi bırakmak mantıklı değil.
Evet kendi başınıza istediğiniz gibi çalışabiliyorsunuz ama Türkiye ekonomisi çok dalgalı. Yarının ne olacağı belirsiz.
Ayrıca ofis işi çok mantıksız.
Yeni başlayan bir çok kişi hemen ofis açayım diye çabalıyor.
Eğer evden yürütebiliyorsanız evde çalışın.