hayırlı olsun iyiki doğdunuz
Kardeşim nice mutlu yılların olsun her yaşın sorumlulukları farklı ben 30 sorumluğundayım artık her dönemin farklı sorumlukları var, yapman gereken tek şey hayatın keyfini çıkarmak ve bolca deneyim kazanmak, hata yapmaktan korkma hepsi senin için bir tecrübe olacak allah yolunu bahtını açık etsin kötü bir insan olma ve kötülüklerden uzak durmaya bak her kazancın helalinle olsun pişmanlık yaşama
20 yaşına geri dönseydim hiçbir şeyin sorumluluğunu almazdım. Kıt kanaat ne biriktirirsem gezip tozmaya bütçe olarak ayırırdım. Gidebildiğim kadar şehir gezip görebildiğim kadar farklı şey görürdüm. Önce yurt içi sonra yurt dışı her fırsatta farklı bir yere giderdim.
tebrik ederim hocam 20 ye dönseydim kesinlikle daha fazla yatırım yapardım 3 5 10 ne bulursam altın alırdım
bu sizin için de geçerli bu gün gram altın alırsınız 5 sene sonra paranız katlanarak artar
Doğum gününüz kutlu olsun
yol yakınken geri dön hocam buradan sonrası oyun sarmıyo ben söyliyim
Brocum yaptığın işlerdeki paraları birikim yap ne kazanirsan at bir köşeye dursun
Doğum günümü kutlayan ve tavsiye veren herkese teşekkür ederim. İnşallah bundan sonrası hepimiz için daha iyi olur...