Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hayırlı olsun iyiki doğdunuz
Askanlicensing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kardeşim nice mutlu yılların olsun her yaşın sorumlulukları farklı ben 30 sorumluğundayım artık her dönemin farklı sorumlukları var, yapman gereken tek şey hayatın keyfini çıkarmak ve bolca deneyim kazanmak, hata yapmaktan korkma hepsi senin için bir tecrübe olacak allah yolunu bahtını açık etsin kötü bir insan olma ve kötülüklerden uzak durmaya bak her kazancın helalinle olsun pişmanlık yaşama
Mushroom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
20 yaşına geri dönseydim hiçbir şeyin sorumluluğunu almazdım. Kıt kanaat ne biriktirirsem gezip tozmaya bütçe olarak ayırırdım. Gidebildiğim kadar şehir gezip görebildiğim kadar farklı şey görürdüm. Önce yurt içi sonra yurt dışı her fırsatta farklı bir yere giderdim.
BHE Digital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
fermayil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tebrik ederim hocam 20 ye dönseydim kesinlikle daha fazla yatırım yapardım 3 5 10 ne bulursam altın alırdım
bu sizin için de geçerli bu gün gram altın alırsınız 5 sene sonra paranız katlanarak artar
ardabasar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yigityavuzy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nice yaşlara
ELLAS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Doğum gününüz kutlu olsun
routerteknoloji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yol yakınken geri dön hocam buradan sonrası oyun sarmıyo ben söyliyim
Sazlon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
DelpaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mutlu yıllar
WTE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İyi ki doğdun hocam
KUZEYLONDON adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Brocum yaptığın işlerdeki paraları birikim yap ne kazanirsan at bir köşeye dursun
Doğum günümü kutlayan ve tavsiye veren herkese teşekkür ederim. İnşallah bundan sonrası hepimiz için daha iyi olur...