Sabit hocam o
Ben bu klasörü bas da cmd komut dosyası ile delete özelliği vermiştim açıldığı gibi siliyordu bir de log dosyası çok tutuyor ona da bakın derim
Benim programlar 7/24 çalıştığı için çok tutuyor olabilir emin değilim ama bende tutuyor Backup kısmında eski dosyalar var sürekli güncellenen bir program ise oda yer kapliyor olabilir