Merhabalar değerli hocalarım;

Kuzenim can sıkıntısından trendyol mağazası açtı. Ben de bir şeyler deneriz satarız diye düşünüyorum. Bu süreçte kafamı karıştıran şey mal alımını faturalı yapmasak veya yapsak ne değişir? Satışlarda fatura kesme durumumuzu etkiler mi? Bu tip detay bilgileri öğrenebileceğim bir rehber bulamadım çünkü çok bilindik şeyleri bilmiyorum. Sizin bildiğiniz bir rehber veya tavsiyeleriniz var mı? Yardımcı olursanız çok sevinirim.