Hollanda'da böyle durumlar için devlete ait website var mobiller için. Oraya girip kapatabiliniyor. Benimde başıma geldi bir kaç kere. Genelde oyun siteleri yapıyor bunu. Türkiye'de varmı bu sistem bilmiyorum. Yanlışlıkla bir reklama tıklayıp okey dediyseniz sizin internet abone şirketi üzerinden para çekiliyor her ay. Bilgilerinizi oradan alıyorlar. Accepter olunca internet firmanızda bir şey yapamıyor.
Kolay gelsin.