Maalesef hiç umudum yok, normal bir ülkede yeri yerinden oynatacak olaylar güzelim ülkemizde 2 gün bile gündemde kalmıyor. En basiti şu yenidoğan çetesi olayı yahu onlarca masum bebek rant uğruna, para uğruna yaşamdan koparılmış ama bu olay iki günde unutuldu. Ne medya, ne muhalefet, ne de halk adam akıllı bir tepki gösteremedi bile...

Evlatlarımız için direniyor ve yaşıyoruz işte yaşamak denilirse, Umarım aydınlık günler yakındır hem bizim hem ülke için. Ne diyelim..