"Biz istediğimizde defolup gidebilecek o şanslı azınlığın içindeyiz. Bu yüzden bunu yapamayacak 100 binlerce insanlar için kalıp savaşmalıyız, savaşmak zorundayız."
Birde Atatürk'ün çok güzel bir konuşması/yazısı vardı bununla ilgili onun videosunu bulamadım. (üstteki cümle şarkıdan alınmıştır!)

https://www.youtube.com/watch?v=2hr3XWkuGBM