wisex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aracım panelvan Samsun'da kuryelik yapıyorum. Firmadan o gün ve ertesi gün çalıştığıma dair belge alacağım. Cevaplarınız için teşekkür ederim. 15 günü geçmiş maalesef iş yoğunluğundan bakamadım
Dert etme o süre 1 ay oldu hocam. Öde cezanı en azından indirimli.