Yurt dışında yaşamış biri olarak söylemeliyim ki, hiç bir yer evin gibi hissettirmeyecek. Bindiğim pahalı arabalar, oturduğum güzel nezih mahalleler, nezih insanlar, yediğim güzel yemekler hiç biri evim gibi hissettirmedi. Ben burada doğdum burada büyüdüm ne kadar uzağa gidersek git buraya özleyeceksin, buraya geri dönmek isteyeceksin. Belki de şu an yazdıklarım senin için bir anlam ifade etmiyor ama, bu yazıyı bir yere not al ve taşındıktan 6 ay sonra ne demek istediğimi çok daha iyi anlayacaksın. Yurt dışının artıları olduğu kadar çok fazla eksileri de var.