Merhaba dostlar her erkeğe olduğu gibi ara sıra benim de kafamı iş fikirleri karıştırıyor
Lojistik & Taşımacılık
Alttaki aracın ya kapalı kasası ya da açık kasasını alıp yurt içinde taşımacılık yapsak kira , ev ihtiyacı v.s gibi giderlerimiz olmasa tek giderimiz kendi ihtiyaçlarımız olsa 1 yılda bu araçtan 1 tane daha çekilebilinir mi sizce ?