Merhaba arkadaşlar bende itiraz forumu vardı fakat yanlışlıkla sildim linki.


İtiraz formu linki olan arkadaşlar pm veyatta yoruma yazabilecek yardımsever arkadaşlar varsa mutlu olurum .

panelden itiraz atmayı sormuyorum extra itiraz forumu vardı . Silindi benden bulamıyorum şuan onu