lunaproxy'den aldım. kötü bir yer mi? Bu sorun benden kaynaklı diye düşünüyorum çünkü benim internetim gidiyor. Yani 10 thread bile başlatsam botu 1 dakikada 20-30 istek atıyor proxy'e ve benim internetim acayip yavaşlıyor hatta kopuyor çoğu zaman. Proxy bağlantısı gitse onlara suç atabilirim ama durum şu an böyle hocam.
Lunaproxy biraz daha iyidir yukarıdaki arkadaşın dediğinden dolayı olabilir.