Selamlar, makam yada oyuncu koltuğu almayı düşünüyorum fakat kafam çok karışık. Hangisi alsam pişman olmam bilemedim.
Kendi kullanan ve memnun kalan arkadaşlardan öneri rica ediyorum.
Arkadaşlar koltuk benim için çok önemli bende eski bir makam koltuğu var fakat ikincisini almak istiyorum bu elimdekinden bulamıyorum.
Ben bu koltukta yarım saat oturunca masaj yapıyormuş gibi relaks oluyorum hissi veriyor. Aynı hissi vermesini istiyorum günün 1-2 saatini koltukta kestirebileceğim. Hem uyutacak hem rahatlatacak bişey istiyorum.
Koltuk ayaklarını plastik tercih etmiyorum, bu konuda bana yardımcı olursanız sevinirim. Bir kere alıp uzun yıllar gitsin istiyorum.
Koltukta çok oturan biriyim ve günün 15 saati oturuyorum nerdeyse.
Teşekkürler.