ayran iyidir ya, lakin ev yapımını bi türlü sevemiyorum ne katıyorlarsa bu hazırların içine tuzu vs çok yerinde (özerhisar hariç) tiksindiğim tek marka olabilir, ekşilik sevmiyorum...sütaş, eker, dost marka iyidir. hatta bim'in çoğu ürünü kötü olsada süt ürünlerini gereksiz kaliteli bulurum.