sportifyazar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben kararsızım hocam ya, yemek için eve gitme şansım var ama yine de kendim burada köreliyormuşum gibi geliyor.



Aslında iki sektör de istediğim sektör değil fakat mecburiyet buralara itti diyelim



daha önceden tecrübem var fakat bu seferki diğerinden daha farklı ve daha oturaklı bir iş. ürünler pahalı ve gelen müşteri kesimi belirli
Körelme konusunda bende aynı düşünüyorum genel olarak benzer problemi yaşıyoruz. Çünkü ortam yok bir şey yok karşı cinsle doğru düzgün iletişime geçme durumu yok. Saçma sapan insanlarla uğraşması var doğru düzgün park etmez cahil insanlar yolun ortasına bırakır notere gider. Kavga gibi durumları var. 3 kuruş içinde çok muhattap olmamaya çalışıyorum.