2 yıl Türkiye'nin en büyük giyim mağazalarının birinde çalıştım. Hatta bayramda elleri yanan kasiyerler olarak geyik dönen firma. İletişim kurma yeteneğini fazlasıyla artıyor. Mola saatleri dışında dinlenme şansın olmuyor. Mesai 7 buçuk saat ama molalarınla birlikte 9 saat oradasın. Multinet yeter mi bilemiyorum. Prim ise hangi firmaysa araştırabilirsin formlarda az çok ne kadar aldıkları yazıyordur. Mağazalar eskisi kadar yoğun değil ilk başlarda zor gelebilir ama alışabilirsin. Bir süre çalıştıktan sonra imkanı daha iyi olan yerlere başvurabilirsin. Yükselme şansı varsa bunları araştırıp yükselmeye çalışabilirsin. Konfor alanını terk etmediğin sürece gelişemezsin. Kendine ve sevdiklerine ileride de vakit ayırmak istiyorsan şuan biraz ödün vermelisin