GreenLight adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ikiside asgari ücret hocam. Bir iş yerinde kafa rahatlığı herşeydir. Hani biri asgari diğeri 30-35 deseniz değebilir de, şu durumda mantıksız bence.
prim hakkı kazandığında mağaza sektöründe maaşlar 30-32 civarı oluyor dediler. o yüzden kafam karışık