Bence kendi fikrim zamanım olmadığı için bir çok şeyi yapamıyorum. Bu kadar zamanın var ise kaldığın yerde devam et bilgisayar üzerinden ek gelir ara. Yemek konusu sıkıntı diyorsan kendin götürebilirsin. Ben 2,5 senedir tost ekmeği arasında tek kaşar 2-3 dilim salam koyarak iş yeri öğünümü geçiriyorum ama tabi her insanın yemek olayı farklıdır😀
yemek istediğim zaman eve gitme imkanım var, şirket vermiyor sadece. diğer tarafta 9k ticket var