Bir webmaster olarak kodlamadan hostinge, hostingten domaine kadar yaşadığınız en saçma olay neydi?
Konuyu açmak aklıma eski mesajlara bakarken gördüğüm mesajdan geldi. Baya bir süre önce adını vs. hatırlamadığım bir yerden vds almışız. Ddos gelince firewallın engelleyeceği yerde makine kendini kapatmış. Firmaya sormuşuz noldu diye. İşte en iyi güvenlik önemli demişler.