Reseller satışı yapmak istiyorum 1 adet vds aldım fakat cpanel ve litespeed lisansları o kadar fazla ki.. Hiçbir şekilde mantıklı olmuyor.

Araştırma yaptığım da bu büyük firmalar ( Türkiye'de ki ) hepsi arka uç dedigimiz reverse proxy lisansları kullandıgını öğrendim. Ben geçmişte 1-2 defa kullanmıştım ama ya virüs bulaşıyordu vds'e ya da lisans patlıyordu.

Bu millet nereden alıyor bu lisansları bilen bir arkadaş beni bilgilendirebilir mi?