şaka gibi

aynı internet için 2 kere kurulum ücreti ödeyeceksin, ee nakil ücreti ne için? inanılmaz
Evet hocam fiber modemi satmıyorlar sadece kiralama yapıyorlar. Türk Telekomda da aynı şey mevcut. Ama nakil kurulum için ücret talep etmeleri saçmalık bence.
Maalesef aşırı saçma nakil ettirmek yerine başka bir firmadan yeni abonelik başvuru yapsam daha mantıklı