Merhabalar yeni bir adrese taşınacağız şuanda milenicom kullanmaltayım taşınacağımız yerde fiber alt yapı varmış bundan dolayı bana hem modem kiralama ücreti hem kurulum ücreti hemde nakil ücreti çıkarıyor nakil ve kurulum ücreti tamam ama illa bana modemi kiralamak zorundasınız diyorlar zaten kendi modemim var diyorum diyorum fiber olduğundan dolayı mecbursunuz diyorlar başka firmalardada süreç böyle mi yoksa sadece milenicomda mı böyle ?