Merhaba,

4 yıldır ticaret ile uğraşıyorum.

Gelen saçma sapan iadeler,
Pazaryerlerinin satıcıyı dinlememesi robot gibi takılması derdini anlatamama,
Pazaryeri dışında tatmin edici satış rakamlarının sağlanamaması
Ve asıl mesele insanımızın artık bencil ve saygısız olmasından sebep çok yoruldum.

Peygamber efendimiz "Ticaret yapın çünkü rızkın onda dokuzu ticarettedir" demiş ama gerçekten artık yapılmaz duruma getirdiler. Bu şekilde ne gelecek görebiliyorum ne de sabır edebileceğimi sanmıyorum. Bu yüzden insanlarla muhatap olmayacak bir şeyler araştırıyorum. Eskiden Google adsense ile kazanç sağlıyordum. Şu an ne durumda bilmiyorum.

Hesap kapanma durumları oluyor mu? Emek verdiğimiz işte bir anda hesap askıya alınma durumu olur mu?
Gelir durumları nasıldır? Emek verdiğimizde ortalama kaç aydan sonra 5 haneli rakamları kazanabiliriz?
Bu şekilde geçimini sağlayan var mı? Gerçekten insanlarla muhatap olmadan rahat olacağını düşündüğüm gibi kafanız rahat mı?
Adsense hesabını Türkiye mi kullanıyorsunuz yoksa başka ülkeden mi açıyorsunuz?
Tek bir hesap ve site ile her ay bu işten 6 haneli rakamlar kazanan var mı?