Sırf 3 5 etkileşim için şekilden şekile giren ve sırf yorum yazmanız için saçmalayan bu tarz insanlara yorum yazmayın. Bunların işsiz olduğunu ve tek kazançlarını buradan sağladığına inanıyorum. Yoksa bu kadar değişik saçma veyahut bu kadar eleştirisel birbirine düşürme gibi tüm yazıları neden yazsınlar tabiki para için