onurnet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Connection string ya hatalı ya da o veritabanına erişim yetkisi yok
Hatalı değil peki nasıl çözerim bunu hocam? Erişim yetkisinin olmadığını varsayalım nasıl çözüceğim?