Merhabalar ben bir barkod yazılımı yaptım herşey tamamen bitti sqlclient ile pc de yazdım bitirdim şimdi kurulum yağacaım başka bir bilgisayar var ona da sql veritabanlarını kurdum ve sql connect bağlantısını kodlar'a ekledim yani o pc nin veritabanı bağlı. ama program'ı o pc de çalıştırdığım zaman şu hatayı veriyor
Hata: A network-related or instance-specific error occurred while establihing a connection to SQL Server. The server was not found or was not accessible. Verify that the instance name is correct and that SQL Server is configured to allow remote connectionsç (Provider: SQL Network interfaces, error: 26 - Error locating Server/Instance Specified
Bu sorun nedir ve nasıl çözebilirim baktım bağlantılarda hata yok ama neden böyle bir hata veriyor anlamadım