Benim de başımda var bir tane. Bir keresinde gecenin bir yarısı 200 TL istedi gönderdim. Ertesi gün geri gönderdi.
Sildiği mesajlar geç saatte olduğu için ben görmedim yazmış silmiş muhtemelen yine bir şeyler istedi sonra sildi.
Düzgün bir çocuk işleri de iyi aslında ama neden böyle yapıyor anlamıyorum.