Yahya911 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Part 1 : https://www.r10.net/off-topic/420906...-128514-a.html

Part 2 geldi aynı kişi :
abi varsa benim de doğum günüm kendime hediye alacağım param denkleşmedi 200₺ ateşlersen ne olur be abiii